Tuesday 13 June 2017

Rahsia Jutawan Forex Berjaya


PERHATIAN: Kepada sesiapa yang inginkan kejayaan dan mahu menjadi jutawan dalam masa 2-3 tahun. Eksklusif: Rahsia Jutawan Muda Terbongkar Pelajari Rahsia, Strategi amp Tipps Peribadi Bagaimana Saya Menjadi Jutawan Hanya dalam Masa 8 Bulan Pada Usia 21 tahun Bayangkan und ein juga boleh mengecapi kejayaan dan status jutawan dalam masa yang singkat seperti saya Daripada: Mahadi BZ Lokasi: Kuala Lumpur, Malaysia Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia, Mungkin ada yang mengenali saya ataupun tidak, biar saya memperkenalkan diri saya terlebih dahulu. Nama saya Mahadi Badrul Zaman, tiada apa-apa pada mulanya. Jika tidak berani berubah, barangkali sekarang saya hanya orang biasa sahaja. Namun, saya berani berubah dan kini berjaya menjadi jutawan muda pada usia saya 21 tahun hanya dalam masa 8 bulan. Di Malaysia, saya merupakan pemilik termuda kereta mewah jenama Jaguar dan pernah memenangi pelbagai anugerah termasuklah Top CEO Award 2004, Jüngster Million Dollar Produzent, Jüngster Agentur Manager (CIMB) dan lain-lain Anugerah. Kisah kejayaan saya juga pernah dipaparkan dalam Berita Mingguan, Dewan Masyarakat, Majalah Kosmo, Majalah Remaja, Berita Harian, Maskulin, Harian Metro, Rancangan Idola, Bara Gemilang, Die Frühstücksausstellung dan lain-lain media masa dan elektronik. Bayangkan und ein juga boleh mengecapi kejayaan dan status jutawan seperti saya Bukan tujuan saya untuk menunjuk-nonjuk kejayaan saya tetapi untuk membuktikan kepada anda bahawa sememangnya saya adalah seorang jutawan yang benar (ldquo ein echter Millionär rdquo). Mahadi sememangnya seorang quotCoachquot Millionär Yang Sangat Bagus. Beliau benar-benar menolong dan Membrane saya dalam menjadi seorang jutawan. Dan dalam quotJutawan Muda amp Sifuquot, beliau telah memberi kesemua rahsia kejayaannya - yang saya kira cukup berguna, mudah dan amat praktikal Memperkenalkan eBook Jutawan Muda Sifu edisi 2012 yang dikemaskinikan dan terbaru Pada tahun 2007, saya telah menulis sebuah buku bertajuk ldquoJutawan Muda amp Sifurdquo untuk Berkongsi kisah saya, rahsia kejayaan saya dan bagaimana und ein juga boleh menjadi jutawan seperti saya. Tujuan saya menulis buku ini hanyalah satu ndash untuk melihat und a berjaya dan menolong und ein menjadi jutawan seperti saya. Buku tersebut sangat laris di pasaran dan sudah habis terjual lebih daripada 10.000. Kini, saya telah mengemaskinikan buku ldquoJutawan Muda amp Sifurdquo dan mengambil keputusan untuk menerbitkan buku ini dalam bentuk eBook sahaja supaya lebih ramai yang dapat mempelajari rahsia kejayaan saya. Maka, lahirlah eBook ldquoJutawan Muda amp Sifurdquo yang terbaru edisi 2012 Mengapa anda perlu membaca eBook ini Seorang yang bersemangat tinggi dan dahagakan kejayaan Seorang yang inginkan seorang ldquomentorrdquo jutawan Seorang yang mahu mengubah kehidupan menjadi lebih baik. Seorang yang ingin menjadi senang dan kaya raya Seorang yang ingin menjadi jutawan Pendek kata, jika anda ingin mengubah kehidupan und ein menjadi lebih baik dan ingin berjaya dalam hidup anda, eBook ini mungkin dapat membantu unda. Hanya ada SATU sebab utama kenapa und eine perlu membaca eBook ini. EBook ini bukan sekadar menyajikan maklumat, teori, dan pengalaman, tetapi eBook ini menyeru supaya und ein lebih praktikal untuk mencapai kejayaan. LEBIH PRAKTIKAL eBook quotJutawan Muda amp Sifuquot ini memang sangat menarik dan berguna untuk saya. Setiap bab diselit dengan cerita yang cukup memberikan inspirasi, ditambah dengan pelan tindakan dan juga pesanan istimewa daripada Mahadi. EBook in adalah yang terbaik saya pernah jumpa Apa yang und a akan pelajari dalam eBook ini Di dalam eBook ini, antara perkara-perkara yang und a akan belajar adalah: Bab 1: Aku dan Kehidupan Permulaan kisah saya yang penuh dengan liku-liku cabaran dalam mengecapi impian Saya untuk menjadi ldquosomebodyrdquo dalam dunia ini dan bagaimana saya mengatasi cabaran dan dugaan tersebut dengan hanya berani berubah. Bab 2: ldquoSifurdquo kepada Sejuta Orang Pengikut Betapa pentingnya seorang Mentor dan kisah bagaimana seorang ldquoSifurdquo menolong saya mengubah kehidupan saya menjadi lebih baik dan bermakna. Bab 3: Bertanggungjawab, Optimis dan Sentiasa Bersedia Anda Akan Pelajari 3 Kualiti Yang und ein Wajib Miliki Jika Mahu Berjaya, 3 Tonggak Asas Kepada Tujuh Soalan Kejayaan (TSK) Dan Tujuh Soalan Kejayaan (TSK) Yang Mesti und ein Jawab Dengan Penuh Keyakinan Jika Ingin Berjaya. Bab 4: Prinsip Asas Kejayaan 4 Prinsip Asas Kejayaan yang saya guna dalam hidup saya dan bagaimana untuk menangi rasa takut (ldquoovercome fearrdquo) dalam kehidupan seharian. Bab 5: Aktifkan Tenaga Anda Bagaimana memulakan hari hebat anda dengan meningkatkan tenaga, 6 langkah yang saya gunakan untuk meningkatkan tenaga saya, bagaimana mengelakkan tenaga negatif daripada merosakkan hari anda dan bagaimana menemui dan menjelajah kuasa sebenar und ein yang tersembunyi Dan lain-lain lagi. Cukup Banyak ilmu yang saya akan berikan dalam kandungan eBook ini yang mengandungi 11 Bab dalam 212 mukasurat. EBook in bukan sahaja menyajikan teori, teknik, pengalaman dan rahsia saya Malah, di setiap bab, terdapat Pelan Tindakan (quotAction Planquot) untuk anda lakukan supaya und a dapat mempraktikkan apa yang und pelajari. Berapakah harga eBook ini Terus-terang saya akan beritahu bahawa buku ursprünglicher quotJutawan Muda amp Sifuquot ini sebenarnya berharga RM120 pada asalnya. Jika anda memiliki buku ursprünglicher Quatan Muda amp Sifuquot, und ein Boleh lihat di belakang buku tersebut harga sebenarnya. Tetapi untuk eBook quotJutawan Muda amp Sifuquot ini, harganya bukanlah RM120, tetapi hanya RM40 sahaja. Buku ini mungkin agak mahal bagi anda, tetapi kuba bayangkan jika und ein melabur RM40, und ein mungkin akan dapat pulangan yang jauh lebih hebat daripadanya Saya berani quotguaranteequot jika und a praktikkan apa yang terkandung dalam ebook ini, unda pasti akan menjadi seorang jutawan. Tidakah und a merasakan pelaburan tersebut sangat berbaloi Untuk menolong anda lagi, saya akan sertakan Bonus Rahsia Istimewa untuk anda jika anda bestellen sekarang. Jangan ditunggu lagi, bestellen eBook quotJutawan Muda amp Sifuquot und a SEKARANG berserta Bonus Rahsia Istimewa Anda Klik Butang quotOrder Nowquot di atas sekarang untuk Membran Pesanan Jumpa anda di Puncak Kejayaan PS: Jika anda masih teragak-agak untuk membuat keputusan, ingatlah bahawa orang yang berjaya ialah Orang yang mengambil tindakan Nimm jetzt Action aus P. S.S: Bonus Rahsia Istimewa untuk eBook ini hanyalah untuk masa terhad sahaja bestellen sekarang juga sementara harga masih rendah sebelum saya menaikkan harga eBook ini nanti. Copyright 2010-2012 Monalisa Private Wealth Berater. Alle Rechte vorbehalten. Diterbitkan dan diedarkan Oleh: Monalisa Private Wealth Advisor 41B amp 43B, Jalan Wan Kadir 2, Taman Tun Dr Ismail, 60000 Kuala Lumpur Tel: 03-77241789 Fax: 03-77241789 HP: 013-2088130 (nur Sms) Jalan Jutawan Forex Sekarang Saya Lebih menggunakan teknik Preis Aktion atau ada yang sebut sebagai nackt Handel. Saya kurang menggunakan Indikator. Beberapa bukan ni saya banyak membaca tentang Hohe Wahrscheinlichkeit Preis Aktion Formation. Pada saya teknik ini lebih tenteram dan mudah untuk difahamkan. Terutama Bagi Yang Baru Nak Belajar Zelttier Forex, Elok Sangat Belajar Dan Fahamkan Preis Aktion ini. Sebab, dengannya baru kita betul2 faham sifat pergerakan Forex ini. Saya mula mengumpul formation2 yang Hohe Wahrscheinlichkeit dan Handel menggunakannya. Nanti jika ada kelapangan masa, saya post tentang formation2 ini Kalau pernah baca post saya pada Feb 2013 (ye. Lama punya post tu kan ..), strategi multi akaun ni saya pernah setup, tapi tak pernah berjaya laksanakan. Akaun Yang Buat Dulu Pun Dah Luput, tak Boleh nak Zugang Dah. Tak apalah Kita buatlah yang baru Saya baru start semula projek ini pada hujung Mac. Pada 25 Mac Saya Memulakan Kaution USD1000 ke akaun ibu. Sekarang ni, akaun ibu saya menggunakan Makler Forts. Kenapa Forts - Sebab IB dia seorang kawan Kalau ada apa2 hal broker ni, dia akan bagitau saya dan cepat2 selamatkan duit dalam akaun itu. Kita tak tau broker ni, kadang2 ada juga broker yang ada masalah dan melenyapkan duit orang. Satu Lagi, Forts ni ada Programm Affiliate Yang Bagus. Kita pun tak Tau Bila Kita Handel Dan Handel, Tiba2 akaun Affiliate Kita Ada Banyak Baki. Saya buat selbst affiliate je. Makna buat 2 akaun - akaun atas (atau akaun affilite) saya guna nama isteri. Di bawahnya, adalah akaun2 yang saya gunakan untuk Handel. Kunde saya adalah saya sendiri. Huhuhu Alhamdulillah, sebelum masuk April (sebelum GST..hehe) saya berjaya menggandakan akaun ibu ke USD2500. Zurückziehen USD500 dan tinggalkan akaun ibu ni. Saya buat akaun Rempit Yang Pertama - Dengan Broker FBS. Kenapa FBS - Sebab akaun ni verbreitet memang kecik. Depo USD500 dan merempit la disitu Tapi malangnya Ablagerung ini tak berjaya capai sasaran. Selepas naik Hingga ke USD800, akaun ini kaput. Maka saya berbalik ke akaun ibu saya. Handel semula dengan berbaki USD2000 tu, untuk mencari modal semula sebanyak USD500. Alhamdulillah, Beberapa Hari Tercapai Dan Lajak Sampai Jadi USD2800. Jadi, zurückziehen USD500 Dan Tinggalkan akaun ibu. Saya buka pula akaun Rempit 2 - kali ni dengan broker UMOFX pula. Kenapa UMOFX dan tak sambung dengan FBS. Pertama - kerana saya kenal IB UMOFX ni dan rate depo dia yang paling rendah sekarang - masih bei RM3.5. Yang Kedua, di FBS saya guna akan 5-stellig und agak verwirrend (selalunya saya guna 4-stellig). Dan akaun Rempit 2 di UMOFX ni saya guna 4-stellig. Tapi, Jangan Risau Saya akan kembali bangunkan akaun Rempit 1, bila saya ada modal untuknya. Alhamdullah. Akaun Rempit 2 saya dah berjaya komplette Schritt 1 malam tadi. Akan Start Schritt 2, hari ni. Harap2 Minggu Depan abgeschlossen Schritt 3. Akaun2 Rempit Lain Yang Menanti Modal. Rempit 3 - IKOFX, Rempit 4 - INSTA, Rempit 5 - Exness. Tengah betrachten MOCASZ. Semua Dah Setup Affiliate Dan verifiziert. Kenapa saya cerita Einzelheiten ni. Untuk panduan saya dan orang lain di masa akan datang. Ini Adalah Versuch saya Yang Kedua Dengan Strategi Multi Akaun. Tahun 2013 saya gagal, dan kembali belajar dan buat experiment teknik dengan modal kecil (USD10). Jetzt bin ich zurück. Hoffentlich kali ini boleh capai Ziel saya yang menjadi tajuk blog ini. Akaun Ibu. USD 2.000 - dah ada Standby bila memerlukan Strategi Rempit: Schritt 1. 500 - gt 1.000 Schritt 2. 1.000 - gt 2.000 Schritt 3. 2.000 - gt 2.500 Rempit 1. 1. Versuch versagt. 2. Versuch ausstehend Rempit 2. Kompletter Schritt 1. Balance USD1.000. Jetzt masuk Schritt 2. Rempit 3. Warten Modal Rempit 4. Warten Modal Rempit 5. Warten Modal. Alhamdulillah Walaupun lama saya tak aktualisieren blog ni. Tapi saya tak pernah berputus asa dalam menjayakan matlamat menjadi Jutawan Forex. Setelah berkali-kali saya gagal dan bermacam-macam teknik telah saya kuba, mungkin dalam sebulan dua ini saya menemui teknik yang benar-benar serasi dengan saya. Memang tiada satu teknik yang perfekt, akan ada satu dua position yang rugi, tapi secara keseluruhan saya Gewinn. Masalah saya sebelum ini, walaupun saya telah berjaya menjana berganda-ganda keuntungan daripada modal asal, oleh kerana saya menggunakan teknik margin compounding, bila ada satu Verlust, ia merupakan Verlust Yang besar. Ini memberikan kesan psikologi kepada saya. Saya nak cepat erholen, masuk lagi Markt dengan tergesa-gesa, dengan margin yang lebih besar sebab nak cepat erholen Verlust. Namun akhirnya, akaun saya hangus Itulah yang saya lakukan berulang-ulang kali, sejak saya mulakan blog ini Sekarang, saya telah belajar daripada pengalaman pahit saya untuk membuat pengawalan akaun secara paksa. Saya mulakan dengan akaun ibu - saya mula dengan USD 1000. Kemudian, saya berjaya menaikkan modal saya - melalui teknik dan signal yang sangat terpilih dan berhati - kepada USD2500. Saya keluarkan USD500 dan buat akaun lain. Akaun ibu saya Biarkan Bermodalkan USD2000 dan saya tinggalkan. Seberapa Boleh, Saya Tidak Akan Handel akaun ibu saya. Ini Adalah akaun Gouverneur saya Ketika saya kehilangan semua modal. Cukuplah sekali ini saya Ablagerung RM3700 menggunakan poket saya sendiri. Selepas ini, harapan saya Ablagerung di akaun-akaun Forex saya (ye. Memang akan ada byk akaun nanti saya cerita kenapa), adalah daripada penjanaan hasil handel saya. Apa pelan saya Daripada akaun bermodalkan USD500 itu, saya akan handel dengan lebih agresif dan kuba menggandakan akaun sehingga 500. iaitu menjadi USD2500. Biasanya saya buat Ziel dengan 3 Schritt. 500 - gt 1000. Kemudian 1000 - gt 2000. Kemudia 2000 - gt 2500. Bila dah capai Ziel, saya akan keluarkan USD500 dan buat akaun lain. Akaun berbaki USD2000 ini akan saya tinggalkan sementara saya entwickeln akaun baru dengan modal USD500 tadi. Berapa lama saya boleh capai 500 tu Berdasarkan beberapa trial saya menggunakan akaun cent dengan modal USD10. Saya Boleh Capai akaun jadi USD50 dalam masa kurang 2 minggu. Ada juga dalam Versuch tersebut akaun saya Hangus. Tapi saya generieren semula modal USD10 menggunakan akaun USD50 yang terhasil, dan teruskan dengan akaun baru yang lain. Saya merasakan, jika saya berjaya dengan modal USD10, apakah bezanya dengan modal USD500. Yang Penting Modal Compounding Mestilah Berdasarkan Jumlah Yang Sama. Contohnya, jika pada akaun cent USD10, setiap position saya akan masuk dengan 0,02 lot (iaitu USD0.20 bagi satu pergerakan pip). Maka, pada akaun USD500 saya akan masuk dengan 0.1 lot (iaitu USD1 bagi satu pergerakan pip). Schritt 1. dapatkan 500 pip dengan 0.1 lot setiap position supaya akaun saya berkembang kepada USD1000 Schritt 2. dapatkan 500 pip dengan 0.2 lot setiap position supaya akaun saya berkembang kepada USD2000 Schritt 3. dapatkan 125 pip dengan 0.4 lot setiap position supaya akaun saya berkembang kepada USD2500 Jika berjaya, zurückziehen USD500 dan buat akaun baru. Wiederholen Sie Schritt 1.

No comments:

Post a Comment